Nu toate firmele doresc să se extindă în mediul virtual, deoarece nu au la îndemâna uneltele necesare pentru a face acest lucru sau nu doresc să cheltuiască banii pe servicii de creare și mentenanță a unui website. Pentru ei, există alte metode de promovare la fel de eficiente precum cele digitale.
Dacă te afli printre cei care au un magazin sau un alt tip de afacere și vrei să îl faci cunoscut, în articolul de mai jos vei afla care este cea mai bună soluție în acest sens.
Iată cum poate fi SMS Marketingul o unealtă de promovare:
Așa cum există afaceri care se promovează prin diferite anunțuri plătite pe motoarele de căutare, sunt și cele ale căror proprietari nu doresc să investească în asemenea mecanisme.
Dacă ești printre ei, un alt canal care se adresează cu preponderență celor care au telefoane mobile (în 2018, în România, erau nu mai puțin de 4 milioane de posesori de smartphone-uri, fără a-i lua în considerare pe cei care folosesc modele mai vechi), este marketingul prin SMS. Astfel, îți poți promova business-ul și fără a cheltui sume mari de bani pentru rezultate care apar în timp.
Dacă te atrage ideea de a prezenta produsele sau serviciile tale clienților pe care îi ai deja sau celor pe care încerci să îi convingi să le folosească, marketingul prin SMS poate fi soluția optimă pentru afacerea ta. În comparație cu promovarea pe canalele Social Media și pe diverse motoare de căutare, acesta:
- nu va fi la fel costisitor, deoarece poți accesa pachete la diferite prețuri, care să te mulțumească;
- vei observa mult mai repede rata de conversie (în principiu, vei avea mai mulți clienți care îți vor trece pragul);
- este o metodă mult mai rapidă de a ajunge la consumatori;
- firmele specializate se vor ocupa de trimiterea mesajelor în funcție de cerințele tale.
Ca și în cazul marketingului digital, te poți lăsa pe mâna specialiștilor care îți vor propune diverse strategii de promovare prin SMS.
Marketingul prin mesaje text se potrivește oricărei afaceri, însă cel mai bine funcționează în cazul celor tradiționale care nu au alte tool-uri pe care se pot baza. De asemenea, acesta este un mod eficient de a-ți da seama dacă merită să investești și în alte canale digitale.
Mesaje mai scurte, dar mai eficiente!
Principala caracteristică a SMS-ului este limita caracterelor, așadar vei fi nevoit să eficientizezi la maximum textul pe care vrei să îl transmiți. Avantajul este că, astfel, poți capta destul de ușor atenția, dacă faci o comparație cu alte canale digitale, unde ai nevoie de o poveste sau de o imagine.
Prin mesaje, însă, informația este transmisă direct. Dacă te interesează să îți promovezi afacerea prin SMS, de aici poți afla mai multe detalii despre ce înseamnă și cum te poate ajuta această metodă eficientă de marketing.
Dacă ai o afacere tradițională și nu știi de unde să începi să o promovezi, SMS Marketingul poate fi o metodă bună și ieftină, comparativ cu altele, de a ajunge mai ușor la potențialii clienți.