Iata 3 sfaturi de care trebuie sa tii cont daca vei lucra de acasa pe perioada nedeterminata!

Pe langa probleme de ordin economic si sanitar, pandemia cauzata de noul coronavirus are si cateva aspecte pozitive pentru angajati si angajatori. Astfel, ambele parti au descoperit avantajele asociate posibilitatii de a lucra de acasa. Daca acest lucru parea, pana acum, un lux, multe companii deja au adoptat aceasta masura pe o perioada nedeterminata, deoarece are multe beneficii.

In ceea ce priveste angajatul, acesta are parte de un confort sporit, lucrand de acasa, unde are la dispozitie tot ce are nevoie pentru a-si asigura un mediu relaxant si productiv si nu mai pierde nici timp pe drumul de la serviciu acasa si invers.

In acelasi timp, angajatorul a descoperit ca, astfel, nu mai este nevoit sa aloce sume impresionante pe chirii, asigurand birouri pentru toti angajatii si, totusi, sa fie productiv.

Iata cum trebuie sa abordezi munca de acasa:

Daca vei lucra de acasa o perioada mai lunga de timp, este important sa tii cont de cateva sfaturi pentru a fi cel putin la fel de eficient si de productiv ca la birou. De asemenea, va trebui sa gestionezi cateva aspecte care tin de mentenanta echipamentelor primite de la angajator, cum ar fi laptop-ul, astfel incat sa poti fi conectat mereu si sa-ti poti finaliza task-urile.

Noteaza-ti task-urile

Lucrand de acasa, nu va mai fi nimeni langa tine sa-ti aminteasca care sunt task-urile pe care trebuie sa le indeplinesti. Prin urmare, va trebuie sa ti le notezi si chiar sa ti le prioritizezi singur. Pentru a crea un mediu asemanator celui de la birou, iti poti instala o tabla practica, pe care sa o montezi pe perete, intr-un loc cat mai vizibil. Evita aplicatiile online dedicate unei astfel de organizari pentru a nu intampina dificultati atunci cand nu ai acces la internet.

Alege camera potrivita in care sa lucrezi

Motivul pentru care multi oameni sunt mai eficienti la birou decat acasa este pentru ca nu au niciun fel de tentatii in preajma. De asemenea, multi fac greseala sa confunde munca de acasa cu un adevarat concediu, iar eficienta lor scade drastic. Prin urmare, este important sa-ti creezi un mediu corespunzator, care sa te ajute sa te simti ca la birou. Evita sa-ti amenajezi un astfel de spatiu in dormitor. In schimb, poti folosi cateva accesorii esentiale, precum un televizor pe care il poti aprinde pentru a fi la curent cu informatiile din domeniul in care activezi sau diferite tablouri si premii castigate de-a lungul anilor, care sa te motiveze.

Intretine echipamentele

Laptopul si telefonul au ramas in posesia ta din momentul in care ai inceput sa lucrezi de acasa si te vei ocupa de ele cat timp vei fi sub contract cu angajatorul. Trebuie sa tii cont de acest aspect si sa le asiguri o mentenanta corespunzatoare. Daca vrei sa apelezi la profesionisti, poti da click aici pentru a solicita, de exemplu, o curatare de calitate. In ceea ce priveste eventualele probleme tehnice, este mai bine sa discuti direct cu departamentul IT.

Cu siguranta, vor exista multe schimbari in ceea ce priveste modul de lucru atat pentru companii, cat si pentru angajatii acestora. Astfel, exista posibilitatea sa lucrezi de acasa pentru o perioada mai lunga de timp decat te-ai fi asteptat, asa ca ai grija sa fii cel putin la fel de productiv.

agentie SEO & promovare eficienta online