7 moduri de a te menține în formă cu un ceas inteligent

7 moduri de a te menține în formă cu un ceas inteligent
banner mobila la comanda suceava

Când oamenii se gândesc la fitness, mulți se gândesc la ore lungi petrecute la sală făcând antrenamente plictisitoare pe care nu le vor respecta niciodată. Adevărul este că nu trebuie să fie așa! Este posibil să vă mențineți în formă și sănătoși cu un smartwatch. În acest articol, discutăm despre 7 moduri în care vă puteți folosi smartwatch-ul în scopuri de fitness și sănătate.

  1. Urmăriți-vă ritmul cardiac

Unul dintre principalele motive pentru care există ceasurile inteligente este acela de a urmări ritmul cardiac și modul în care acesta se modifică. Prin utilizarea acestor date, puteți determina dacă ceva ar putea fi sau nu în neregulă cu sănătatea dvs. De exemplu, dacă ritmul cardiac în repaus a crescut dramatic în câteva zile fără un motiv aparent (altul decât lipsa somnului), atunci acesta ar putea fi un semn de anxietate sau o altă afecțiune. În orice caz, puteți lua legătura cu medicul dumneavoastră pentru a vedea dacă vă recomandă vreun test înainte ca situația să devină mai gravă.

  1. Faceți exerciții fizice

Dacă aveți un smartwatch care este capabil să vă monitorizeze ritmul cardiac, poate fi destul de educativ să purtați acest ceas atunci când faceți anumite activități. Unul dintre cele mai populare sporturi pentru care sportivii își folosesc ceasurile sunt antrenamentele de urcare a scărilor, deoarece acestea îți permit să vezi exact câte calorii arzi în timpul fiecărui antrenament și cât de aproape este ritmul tău cardiac de cel maxim.

  1. Folosește-l ca un dispozitiv de urmărire a somnului

Unele ceasuri inteligente vin, de asemenea, cu un accelerometru încorporat care vă permite să vă urmăriți mișcările în timp ce dormiți. Acest lucru poate fi foarte util pentru persoanele care au probleme cu adormirea sau suferă de insomnie, deoarece le permite să vadă cât timp petrec dând din nou din cap în cap în timpul nopții. În multe cazuri, aceste simple date sunt suficiente pentru a-i ajuta pe oameni să realizeze că trebuie să își schimbe într-un fel stilul de viață.

De asemenea, poate fi util pentru cei care ar putea dori să seteze alarme în timp ce dorm, dar nu le place ideea de a avea o lumină aprinsă noaptea, astfel încât le permite să vadă când sunt în somn profund și să îi trezească fără a perturba ciclurile de somn REM.

  1. Monitorizează-ți antrenamentul

Acesta este un alt mod în care smartwatch-urile pot fi folosite pentru fitness. Dacă aveți probleme în a vă ține de o rutină, atunci ar putea avea sens să folosiți ceasul pentru a stabili obiective. De exemplu, dacă doriți să pierdeți în greutate sau să vă dezvoltați mai mulți mușchi, atunci acest lucru ar putea fi de ajutor, deoarece, atunci când este combinat cu alte date privind numărul de pași pe care îi faceți pe zi, poate fi folosit pentru a vă ajuta să calculați exact câte calorii trebuie să ardeți pentru a vă atinge obiectivele.

Unele dintre aceste ceasuri vin, de asemenea, cu GPS încorporat, care le permite să urmărească toate datele de la o alergare sau de la o plimbare cu bicicleta, fără a avea nevoie de alte echipamente. Acest lucru înseamnă că acestea ar putea fi folosite chiar și de către sportivii profesioniști care doresc să-și îmbunătățească performanțele.

  1. Urmăriți-vă progresul

V-ați gândit vreodată la cât de multă greutate s-ar pierde dacă cineva și-ar reduce aportul zilnic de calorii cu 500 de calorii? Dacă da, atunci ar putea avea sens să folosiți un smartwatch pentru a urmări acest lucru. Acesta este tipul de date care poate ajuta la motivarea oamenilor, deoarece este mai probabil ca aceștia să se țină de obiectivele lor atunci când pot vedea rezultatele eforturilor lor. 

  1. Stați cu ochii pe nivelul de stres

Unele smartwatch-uri vin, de asemenea, cu un monitor de ritm cardiac încorporat, care poate fi folosit în alte scopuri. De exemplu, dacă vă simțiți stresat și doriți să vă asigurați că acest lucru nu duce la anxietate sau atacuri de panică, atunci ar putea fi util să folosiți ceasul pentru a vă face o idee despre nivelul de stres. Dacă observați că ritmul cardiac crește fără un motiv aparent, atunci acesta ar putea fi un semnal de alarmă și ar putea avea sens să vă luați o pauză până când sentimentul trece sau să vedeți dacă există ceva, în special, care vă stresează, astfel încât să puteți face față în mod corespunzător.

  1. Acționați ca un antrenor personal

Cele mai noi ceasuri inteligente vin și cu alte funcții care pot fi foarte utile pentru cei care vor să se mențină în formă. De exemplu, unele dintre smartwatch-uri sunt capabile să susțină o greutate în timp ce finalizați abdomene, astfel încât să poată număra câte repetări ați făcut și să vă ofere feedback dacă trebuie sau nu să vă îmbunătățiți. Acesta este doar un exemplu de cum un smartwatch poate fi folosit ca antrenor personal, asigurându-se că efectuați toate tipurile de exerciții în mod corespunzător. În unele cazuri, ceasul ar putea chiar să vă ofere încurajări, astfel încât ar putea ajuta la motivarea celor care nu sunt motivați sau care știu ce trebuie să facă, dar nu au pe nimeni care să îi ajute de-a lungul călătoriei lor.

Totuși, cel mai important lucru legat de purtarea ceasului inteligent în timpul antrenamentelor este faptul că puteți continua antrenamentul în sine, fără a avea prea multe distrageri sau întreruperi. De exemplu, dacă alergi și acesta vibrează de fiecare dată când apare o notificare, atunci acest lucru îți va distrage atenția și capacitatea de a te concentra asupra a ceea ce faci. Sper ca acest blog să vă fie de ajutor. De asemenea, dacă încă vă întrebați care smartwatch care merită fiecare bănuț pentru a vă ajuta la menținerea condiției fizice, atunci huawei watch gt 3 pro pret ar trebui să aruncați o privire.

agentie SEO & promovare eficienta online