Ai insomnia? 5 sfaturi pentru un somn linistitor

Un somn linistitor si odihnitor, asta ne dorim de fiecare data cand ne trezim dimineata. Chiar daca este recomandat sa dormi 8 ore pe noapte, este stiut faptul ca de multe ori lucrurile nu ies asa cum ne dorim si pe langa asta, conform studiilor dormi adanc maxim 2-3 ore pe noapte. Si da, nu intotdeauna adormim imediat ce punem capul pe perna, ci ne foim, ne agitam, si daca te mai streseaza ceva legat de munca, cu siguranta mai ai de asteptat dupa Mos Ene. Asa ca am pregatit un articol special cu sfaturi pentru a cadea mai repede si mai usor in lumea viselor si pentru a te putea bucura de un somn linistitor.

1.Obisnuieste-ti organismul cu o rutina de seara

Este stiut faptul ca organismul uman este ca un ceas elvetian. Dar ca sa functioneze corespunzator are nevoie si de ajutorul tau. Ei bine, daca incepi sa ai un ritual de seara pe care sa il respecti zilnic ii va transmite corpului tau ca a venit momentul pentru somn.

2. Ajuta-ti inclusiv tu corpul sa se relaxeze

Cu siguranta ti s-a intamplat sa nu poti adormi din cauza lucrurilor marunte care te streseaza. Fie ca e ceva legat de birou sau personal, incearca sa te detasezi cu o baie calda. De foarte multe ori suntem stresati de luna cruri marunte, iar corpul sime asta. Dupa baie, corpul va trece printr-un proces in care temperatura sa trebuie sa scada si creeaza un sentiment de somnolenta. Tot ce iti mai ramane de facut este sa iti alegi acele pijamale dama in care te simti cel mai bine si sa te relaxezi.

3. Terapie prin shopping

Daca esti stresat trebuie sa te relaxezi intr un fel sau altul. Iar una dintre cele mai bune metode este terapia prin shopping. Ai grija daca tot faci cumparaturi viziteaza magazine cu haine ieftine. Dupa acest proces corpul tau se va simti obosit si astfel vei putea dormi.

4. Gandeste-te la lucruri pozitive Pentru multi, unul dintre motivele primordiale pentru care somnul intarzie sa apara sunt datorate grijilor si stresului adunate ziua. Inainte de a adormi, seara, trebuie sa te concentrezi doar pe lucruri pozitive. Dar cum faci asta atunci cand te cauta doar cele mai putin pozitive? O varianta ar fi ca, inainte de a merge in pat, sa iti iei din dresing cele mai indragite pijamale dama pe care le ai si dupa scrie intr-un caiet ce te macina. In acest fel iti eliberezi mintea de griji si – posibil – gasesti si solutii pentru grijile tale.

5. Ai grija ce consumi seara

Intr-adevar unele alimente precum bananele, laptele cald, migdalele si ceaiul de musetel sunt ideal de consumat seara, mai ales ca favorizeaza un somn usor. Este dovedit faptul ca alimentele bogate in aminoacizi In general alimentele care contin triptofan si aminoacizi s-au dovedit a fi cele mai potrivite.

Asadar, stabilirea unui program de somn este primordial, daca iti doresti sa te trezesti odihnit dimineata. Mergi la culcare in fiecare seara la aceeasi ora si trezeste-te la fel, chiar daca este weekend. Astfel iti vei regla ceasul biologic si iti va fi mai usor sa adormi.

agentie SEO & promovare eficienta online