Te ajută exercițiile fizice să fii un jucător mai bun de poker? Ce arată studiile?

104
Te ajută exercițiile fizice să fii un jucător mai bun de poker? Ce arată studiile?
banner mobila la comanda suceava

Există oare o legătură între un corp care stă bine din punct de vedere fizic și rezultate mai bune în jocul de poker? Acest aspect îl vom analiza în acest articol, având la bază câteva studii de specialitate.

Exercițiile fizice au numeroase beneficii de care ne putem bucura în viața de zi cu zi. Avem șanse mai mici să ne îmbolnăvim pe termen lung, iar exercițiile fizice regulate calmează corpul și creierul. În plus, stresul și anxietatea dispar în timp, mai ales când faci exerciții aerobice.

Așadar, vedem că exercițiile fizice ne ajută să ne calmăm corpul și mintea și diminuează stresul și anxietatea. În aceste condiții, n-ar trebui să fie o surpriză să descoperi că exercițiile fizice pot contribui la progresul tău în poker. Asta deoarece, până la urmă, dincolo de partea teoretică, pentru a avea succes în poker ai nevoie de o minte ageră, capacitate puternică de concentrare și abilitatea de a citi și reacționa la mutările adversarilor tăi.

Ce arată studiile?

Tot mai multe studii arată că exercițiile fizice pot îmbunătăți funcția cognitivă, reduc stresul și anxietatea și pot îmbunătăți capacitatea de luare a deciziilor. Toate acestea contribuie masiv atunci când joci poker. Așadar, în cazul în care dorești să-ți crești nivelul, introducerea exercițiilor fizice ar putea fi o soluție pe care să o iei în calcul pentru a progresa la poker.

Exercițiile fizice ajută creierul să elibereze endorfine. Prin intermediul acestor stimulatori naturali ai stării de spirit reducem stresul și îmbunătățim sănătatea noastră mentală în ansamblu.

Un studiu amplu pe acest subiect a fost realizat pe populație în trei valuri între 1984 și 2008, în Norvegia, și a avut mii de participanți. Se numește HUNT Cohort și a oferit o perspectivă unică asupra modului în care exercițiile fizice ne ajută să avem o sănătate mentală mai bună.

Pentru jucătorii de poker, relevante sunt următoarele aspecte:

  • Potrivit studiului, exercițiile fizice sunt asociate cu rezultate mai bune în privința sănătății mentale. Persoanele care au făcut exerciții fizice în mod constant au raportat un nivel mai scăzut de anxietate și stres.
  • Exercițiile fizice realizate pe termen lung au un rol important pentru menținerea sănătății mentale. Vorbim despre persoanele care făceau exerciții fizice cel puțin o dată pe săptămână, care aveau un nivel mai scăzut de anxietate la reevaluarea făcută la 5 ani de la data inițială.
  • Conform cercetătorilor, atât exercițiile fizice moderate cât și cele intense au dus la niveluri mai mici de depresie, anxietate și stres. Totuși, nu este și cazul exercițiilor ușoare. O legătură mai puternică între exerciții și sănătatea mentală a fost mai solidă în cazul oamenilor ce practicau sporturi în echipă ori exerciții aerobice.
  • Un aspect de luat în calcul de jucătorii de poker, în special de cei care joacă online, este acela că stilul de viață sedentar a generat rezultate mai slabe în ceea ce privește sănătatea mentală. Studiul a demonstrat că perioadele mai mari de stat pe scaun au generat niveluri mai mari de depresie, anxietate și stres.

Beneficiile directe în poker

Concentrarea este un element cheie în momentul în care joci poker. Ai nevoie să iei decizii în permanență, să fii atent la mișcările tale, la cărțile de pe masă, la ce fac adversarii, să găsești tipare. Cu cât ai o minte mai ageră, cu atât șansele tale de a performa sunt mai mari. Așadar, ai toate motivele să îți dorești să ai o minte ageră. Iar studiile arată că îți poți antrena creierul să fie mai rapid și cu ajutorul exercițiilor fizice.

Desigur că a fi un atlet de top nu este suficient pentru a fi un jucător bun de poker. Ai nevoie și de abilități, de studiu, de pricepere, de capacitatea de a-ți gestiona emoțiile. Însă când intri la masă mai relaxat și ții departe anxietatea, ai cu siguranță o șansă în plus. S-ar putea să nu te mai enervezi la fel de repede, să nu îți faci scenarii și să fii doar tu cu jocul tău, dornic să iei cele mai bune decizii care să-ți aducă succesul. Și chiar dacă nu vei reuși acest lucru, exercițiile fizice vor avea alte beneficii.

Sursa foto canva.com

agentie SEO & promovare eficienta online