Volumul zilnic de muncă nu este la fel de intimidant atunci când știi că te poți baza pe cele mai bune echipamente și resurse. Dacă le alegi întotdeauna cu atenție și le adaptezi nevoilor tale specifice, te vei putea bucura de o productivitate crescută și costuri operaționale cât mai acceptabile. Nu este niciodată plăcut să stopezi activitatea pentru că nu deții tipul potrivit de hârtie sau de dosar.
Pentru a evita astfel de neplăceri, descoperă în acest articol o listă de obiecte de papetărie și birotică esențiale pentru compania ta.
Necesarul de hârtie
Deși, cel mai probabil, preferi documentele digitale, te confrunți adesea cu nevoia de a schița câteva idei pe hârtie pentru o ședință sau de a crea copii fizice ale documentelor importante care trebuie inclusiv arhivate. Prin urmare, este esențial să menții stocuri suficiente de hârtie pentru imprimante și multifuncționale.
Atunci când alegi hârtia potrivită pentru copiatorul pe care îl utilizezi în fiecare zi, este important să ai în vedere dimensiunea – de la A0 (formatul cel mai mare) la A5 (formatul cel mai mic), grosimea – standardul este 80g/m2 și numărul de coli de care ai nevoie. Poți găsi cu ușurință topuri de hârtie de 500 de coli care sunt recomandate pentru un volum mare de copii și care funcționează bine atât pentru imprimante cât și pentru copiatoare sau faxuri.
Dacă deții imprimante color este important să alegi hârtie foto mată sau lucioasă care funcționează perfect pentru proiectele tale. În funcție de domeniul de activitate poți avea nevoie și de hârtie dedicată imprimantelor matriceale sau de un carton special pe care poți imprima cărți de vizită.
Obiectele pentru organizare
Esențiale pentru o companie care funcționează impecabil în fiecare zi sunt și obiectele de papetărie și birotică responsabile pentru organizarea activităților cotidiene. Trebuie să ai în vedere toate acele elemente care asigură depozitarea corespunzătoare a documentelor și facilitează localizarea celor relevante pentru o anumită activitate.
Din această categorie fac parte dosarele din carton sau plastic, bibliorafturile, mapele, tăvițele pentru documente, separatoarele și indecșii, dar și capsatoarele, perforatoarele, adezivii, clipsurile și alte accesorii de birou uzuale indispensabile lucrului cu acte, facturi și nu numai. Nu trebuie să uiți nici de instrumentele de scris necesare, în special pixuri și creioane, dar și markere sau instrumente de corectat.
Aceste elemente pot fi utile atât pentru eficientizarea activității diverselor departamente, cât și pentru a asigura o relație profesională cu clienții pe care dorești să îi impresionezi la fiecare pas.
Materiale pentru ședințe și prezentări
Pentru că bunul mers al unei companii este dependent de colaborările care se pot stabili atât între diverse echipe, cât și cu toți clienții tăi, este important să asiguri condiții optime pentru ședințe si prezentări.
Dacă adesea este necesară explorarea de noi idei, stocul tău de obiecte de papetărie și birotică ar trebui să includă table magnetice, flipchart-uri sau folii autoadezive tablă albă capabile să transforme un întreg perete în spațiu de scris. Nu uita să adaugi în coșul de cumpărături și toate acele accesorii care permit exploatarea îndelungată a acestor elemente de birotică – markere, bureți, magneți și altele.
Pentru prezentări profesionale, poți alege să evidențiezi informațiile mai importante cu ajutorul unor panouri din material textil. Sunt mai colorate și mai interactive decât panourile de plută utilizate în mod uzual. Alte opțiuni la care poți recurge pentru prezentarea produselor sau serviciilor tale sunt mapele cu clemă mobilă și sistemele de prezentare cu suport și panouri de afișare pentru birou.
Cu aceste trei categorii principale de obiecte de papetărie și birotică la dispoziție, atât tu, cât și angajații tăi veți avea resursele potrivite pentru activitățile din fiecare zi.